♥ 19 augusti

- sitter här & skrattar med felicia.
länge sen vi var aså. vi skulle ha åkt och badat för några
timmar sedan. men d blev inte så, dum som man är har jag
lyckat bli "inlåst" . asså jag har ingen nyckel, så jag kan inte
låsa dörren, så jag måste vänta hemma. men nu ska vi se en
film, asgammal hah, men den är jättebra. men om en stund sen
blir det träning, underbart! igår var jag på fest med brudarna, det
var lovely! men bloggisar, vi hörs ikväll.
puuuuuuss ♥

föressten, vi börjar skolan vid halv tio på tisdag.
vi fick nyss pappret & "klassboken" .. säger bara en sak om den boken..
HAHAHAHAHAHAHAHAHAH!
så sjukt kul, fula bilder & franklin och allt..
haha fia fattar xd
men vi hörs sen sötnosar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0