♥ dags att gå back to real life

hej.
har precis verkligen fattat att jag börjar skolan imorgon. har inte
kunnat smälta det. shit vad hemskt, uch jag vill ha sommarlov forever.
ja tackk. ialf, idag har jag varit med minna&fanny. jättemysigt, & jätteflummigt.
hah, dom är underbara verkligen. sen nu ikväll så har fanny varit här igen,
& färgat mitt hår. det blev faktiskt jättebra, tack älskling ♥ hon stack för en timma
sedan, nu ska jag käka mat, har inte ätit sen typ tolv idag, så ja, jag är rätt så
hungrig faktisk. sen ska jag fixa lite grejer &sen sova. det är ju skola imorn ..
åh så suuug på det! jag hatar skolan, fyfan vad mkt skabb på den! men nu ska jag
äta, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0