dt bästa av situationen

vi fick göra tråkigt till roligt. choklad&mackor, och alldedes strax
blir dt även avatar. sjukt länge sedan jag såg filmen. just nu chattar
jag med roligt folk. gutt! vi lyssnar på sjukt bra musik, sen har vi flummat
lite grann också. yes, roligt också att se att så många läser bloggen efter
första dagen man börjar blogga, thanks till alla. jag har besöksrekord i think.
gulligt, i know. men jaja, nu ska vi nog kolla facebook sen flytta oss ut till
tvn. sjukt mysigt att evelina är här, d var ju så länge sedan, har saknat henne!
så dt är najes. men jag ska bjussa på lite bilder från kvällen, så enyoy fokes!
bara så alla vet,
vi bjuder stoooort på bilderna, speciellt jag!





jag älskar dig bv, bästa vän idag, imorgon, föralltd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0