♥ långt inlägg, here we go

förlåt för dålig uppdatering..
men jag har varit upptagen. först stack jag till fanny
&vi gick ut. sen gick vi tillbaks till mig &hämtade min
cykel. haha, sedan mötte vi upp melissa och vi skjusade
henne till stan. när vi gått omkring en stund, och
fanny&jag hade fixat lite grejor, dt vill säga paket till amanda
som snart ska ha sin fäst, så mötte vi amanda på baronen.
mysigt, vi gick omkring litegrann och träffade ebba bernhardsson
en stund. riktigt kul var d. hon hängde med mig &amanda hem, och
vi gick till donken &satt där och pratade i typ evigheter. d behövs
ibland. sen gick vi hem, och ebba stack, medans amanda &jag
träffade melissa &minnaälskling en stund. myyys, har saknat minna
något otroligt, så vi pratade ut hela vägen till gröndal, där vi skulle
se när fanny lina fanny &emmis spelade match med 96laget. tyvärr
blev det förlust men tjejerna kämpade på rejält och var otroligt duktiga.
när d var klart så stack vi hem, melissa hängde med en stund, sedan 
cyklade amanda &jag till maxi. när vi hade handlat vad vi skulle ha, &
vi skulle dra hem, så var det självklart ösregn? ja, typ gissa om vi cyklade
snabbt.. nu sitter vi ialf här hemma i mjukisbyxor och myser med pizza.
vi ska nog inte göra ngt speciellt, se film i think! men ja, vi hörs om en stund.



det var underbart att träffa älsklings-minna idag igen,
jag har saknat dig baby, bäst att snacka med dig!

-
bara för att minna&jag blir snyggast på bild, saknar cupen!
puuuuuus


Kommentarer
Postat av: julia

fin blogg:D

2010-08-11 @ 23:07:30
URL: http://jjuliahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0