♥ har varit dålig på att blogga,

långtlångt inlägg, here we go.
hej, rubriken,
men jag har haft fullt upp. jag sov hos alexandra i torsdags.
vi vaknade väl runt ett, och chillade lite. senare drog jag hem,
och sov en stund, eftersom det var match vid fem. så natta kom
till mig &vi åkte till fjölebro direkt. självklart vann vi med 2-0. tre
viktiga poäng. sen gick jag hem till syster, och firade isak som fyllde
åtta. nu är dom i greklandet btw. men ja, sen åkte jag hem &såg en film
eller nått. lördag fick jag gå upp vid halv åtta, eftersom fanny &jag skulle
dömma nollnollor, vilket gick rätt bra! så evelina &rebecka hängde med
&kollade på oss. efter det åkte jag till skyttis & spelade match med 98orna,
vi vann med 4-0. självklart, sen var det lite extra känslor mot motståndarna,
eftersom dom vi mötte var min gammla klubb, så d var hemmaplan, och jag
lyckades med min hemliga plan när vi speladematch.. äkta skadeglädje, (a)
men ja, sen åkte fannym &jag hem, och fannyg kom också, vi käkade och så
sen åkte vi till gröndal och sålde triss &kollade på alaget. mkät roligt, men d
blev ett tråkigt avslut. men, där träffade vi ialf massa roligt folk! jag älskar ifk brudarna.
we are the best. sen åkte jag hem och kollade på karatekid, den var fan asbra?
sen på söndag åkte jag & amanda till netto och sålde bingolotter, gick rätt bra.
såg en sjukt snygg kille (a)
sen resten av dagen tog jag det mest lugnt. idag då så gick jag på stan med amanda.
köpte ett par öronhängen & två anteckningsblock som det står "snygg" & "chilla" på.
rejält nice. lite senare sen träffade jag melissa någon timma, underbart att träffa älskling
igen, vi snackade om d mesta. sen kom jag hem &har tagit d lugnt. åkte till hansa med pappsen
en sväng bara. nu ska jag se film, sen ska jag sova &ladda för match imorn. så ja readers,
puss till er som står ut med min dåliga update, den blir bättre när skolan börjar.
loveis ♥


Kommentarer
Postat av: celina

Tack så mkt :D <3

2010-08-18 @ 21:40:44
URL: http://ceelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0