♥ hej bloggisar

fanny stack hem för ett tag sedan, yoda&jag hängde på en bit,
sen vände vi. fanny hade ju cykel, så hon skjusade hunden i den,
haha. gulligt värre. jahap, nu har jag mest tråkigt, sitter vid datorn.
men jag ska ringa amanda nu. har inte träffat bästis på way to long.
några söta bilder på mig&fannnie kommer strax, som jag lovade.
kolla gärna hennes&melissas blogg, som finns bland länkarna.
men nu ska jag käka tror jag, ska ladda upp bilderna bara. men d
får bli i nästa inlägg. and btw, jag tror jag har tjatat till mig en system-
kamera, gissa om d är stort happyface ;p guttans vad jag är bäst på
att övertala pappsen ♥ jag vet inte när jag ska få den bara.. thats the problem.
här är en bild på yoda när fanny skjusade han, hihi ♥

visst är han söt, min lilla älskling.
puss på er sålänge
;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0