♥ helllla

hey readers.
nu är första skoldagen avklarad, gosh sjuan har ett rätt tufft schema
om man får säga så. liksom, senaste tiden vi slutar är fem över halv fyra.
shit, och jag som klagade på typ halv tre.. take me back fyfan. men annars
var det roligt. underbart att komma i samma klass som girlsen också. ska
snacka lite med fanny imorn. antecka gärna :) nä men annars nu sitter jag i
tjocktröja & mjukisar med honungsvatten. fan min jävla hals ska börja käfta
så fort det är dags för seriens roligaste match, som jag sist missade pga min
jävla fitthals. uscha för den, uäk! träningen annars gick otroligt bra, faktisk.
elihn & jag cyklade ju, och som vanligt stannade vi och busade. denna gången
stannade vi på någon random gård & typ lekte xb. en sjukt roligt video på elihn
kommer imorn, när jag har fixat den! men nu ska jag snart sova, ska fylla i lite
papper inför skolan. så puss på er!

- en sjukt rolig sak, lela ska börja på vasa.
yes & hon ska förmodligen gå i min klass, awsome!
fatta hur kul vi kommer ha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0