hos alexandra ♥

hejjjjjjjjj.
är hos älsklingen nu, lovely! hon duschar och bella går omkring
och busar.. men sen ska vi cykla bort till videobolaget, &hyra en
film. jag har inte varit så duktig på att blogga idag, i know, men jag
kom nyss från träningen ju, och det gick skitbra, fick slå hörnor.. d
gick väl helt okej. sen gjorde vi mkt teknik &styrka. skönt att ha tränat
lite. nu blir det macth imorgon &på lördag. superkul, imorn ska jag
även till syster, fast som bor granne med planen vi ska spela på. guuutt.
men jag ska nog gå ut till bellabus nu, kanske bloggar lite mer ikväll, så
sötisar, puss på er sålänge.

alle & jag när hon hade kommit hem från thailand..
hon är fortfarande en riktig negerboll ;d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0