mornin ppl,

hej.
vi vaknade nu. av min söta hund, som är otroligt jobbig när han springer
in på mitt rum &väcker mig.. då är jag inte lika glad. men ja, nu är jag
uppe, och evelina &jag ska gå ut med hunden, mysigt. idag så kommer syster
&dom hit, sen kanske d blir att träffa natta, idag eller imorn. vi får se. kalmar
spelar idag också, fast jag bryr mig inte längre, eftersom dom suger. jag håller
på gtb fifäään. jag vet inte om dt händer så mkt mer idag, men imorn så ska jag
göra en hel del. så jao, vi hörs fokes.

bara för att mina ögon är så jääävla stek.
ciao.


Kommentarer
Postat av: Isabell

Svar: Tack!



Tack :D

2010-08-08 @ 13:27:57
URL: http://bellasdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0