mysigt,

ciaooooooooooooo,
jättehärligt att gå ut en sväng. yoda, min hund, tyckte nog också
dt var rätt kul. yep, vi gick som sagt en låååååång promenad, gutt!
sa hejdå till evelina &så, sen gick vi omkring i hela stan, yoda&jag.
träffade även klas och robin, som var ute och åkte inlines. hah, fifän,
kände knappt igen dom? ;o hah, dt var roligt att se dom igen. men nu
ska jag fixa mig och sen om en stund kommer nog syster &dom. har
inte träffat dom på way to long time aså. så ja, readers, vi hörs lite
senare. ska snacka klart med några innan det är dags att fixa sig. så
vi hörs sötnosar. puuuuss

jag saknar oss..
vi kommer alltid att vara bäst.


Kommentarer
Postat av: JULIA - julialixom.blogg.se

sv; Åh, tack så mkt! :)

Dsm :)

2010-08-08 @ 15:30:55
URL: http://julialixom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0