♥ nathali&jag är bäst

ciao alla, natta och jag var ju ute hela dagen idag.
vilket innerbär, en massa bilder. så här kommer ngra.
en bild på mig, resten är liksom på nattis som fick
agera modell. så peapol, kolla &enyoy ♥
dock en dålig mobilkamera..










jag har fler, men dom kommer i mitt "min sommar" inlägg. där kommer även bilderna från när
min vovsing badade idag i skogen, när jag &pappa gick typ tre kilometer.
sen gick natta och jag typ en mil.
sen tränade jag i en &en halv timma.
dags och sova strax, ye i think so.

update igen om en stund readers.
puss

btw, håll med om att jag har en av världens vackraste vänner?
i love my blondiegirl, vi är så lika du&jag natta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0