passa er busungar (6)

nu kommer jag gilla & grilla, så fifän akta er.
häääär kommer veckans hiss och diss;


♥LISA HISSAR;

. höstens kläder,
så sjukt snyggt. converse &kängor, nitar & spets,
stickat och jeans.. ja ni fattar, så jävla mkt snygga
kläder & skor. imorn ska jag även fylla på garderoben,
uuuuuuunderbart (y)

. tematräning
så roligt, jag ska kämpa eftersom jag & fnanny
vill bli uttagna t västervik, pleaaaaas (a),

. musik
vad skulle jag vara utan musik..? ingenting typ.
shiiiiiit asså, mina favoritlåtar just nu ;

i love you - chris brown
saturday - basshunter
dj got us fallin' in love - usher ft pitbull
&
im at war - sean kingston ft lil wayne

. brudarna i laget
vi är så jävla awsome. igår var d ju tjejkväll med
dom söta underbaringarna. det var grymt roligt! dessutom
är vi snart etta i serien, härligt!


min kärlek till er är oförklarig!

. att så många läser bloggen
roligt att se att så många fortsätter hänga efter mitt
liv trots min dåliga update.
så tack sötnosar

♦LISA DISSAR ;

. in med det nya, ut med det gamla
ja, ni vet vad jag menar. bara för att någon skaffar
nya vänner, så finns det ingen plats för de gamla..
vem fan har sagt det liksom?
tjejer, glöm inte era äkta vänner..

. musik på bloggen
ta bort det nu förhelvete!
så jävla irriterande .-
jag lyssnar på min musik, jag vill inte höra er jävla..
skitmusik foerfan.

. skolan på tisdag
jag tycker min klass är rätt okej, men den hade kunnat
vara mkt bättre. så well, dessutom är det skolan &lärarna
som jag frukar mest.. jag är ingen favorit bland lärare,
men jag har dock världens bästa lärare jennie, och det är
awsome faktisk. men skolan, uäk ;s

. fjäsk
usch nä, säg vad ni tycker, det är då ni får min respekt ialf.
istället för att rövslicka hela tiden, så tycker jag att ni ska
stå för vad ni tycker direkt istället brudar &boys

. svek
när dom du litar på mest, sviker rejält.
det behöver inte vara stort, men det är sveket som spelar roll..
så ja, lägg ner med svikandet nu, det är inget som
världen eller era vänner behöver

. IRL
sluta bråka/avslöja/förlåta eller göra slut via sms & msn.
det är ingen som uppskattar sånt, inte jag dessutom.
telefon kan vara okej, men om ni ska göra något av de här
sakerna, fan ta det face to face. det blir alltid bäst så!

.  kissie
måste vara den person innom bloggvärlden jag hatar mest.
ucsh fyfan på den jävla äckliga **** - ***** .. tycker fan mest
synd om henne asså. synd att hon har så många söta läsare som
blir grundlurade? ajdå,

. just min skola
jävla tattarskola, jag h a t a r den så sjukt jävla mkt.
uäk på den, fyfan!

-

så det var kvällens hiss & diss. nu ska jag kika film, så vi hörs imorn.
puuuuuuuuuuuss

update: nu såg jag att klockan var halv två, så vi ses väl om några
timmar antar jag haha ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0