snart är dt movietime,

om vi pallar så ska vi se avatar om någon sekund.
real fun. problem bara att den är fyra timmar lång.
men vi överlever, right?
helst skulle jag vilja dra till stan, fast när jag tänker
efter så kommer jag på att jag inte orkar..

& nu har jag kommit på hur jag vill att bloggen ska va.
antingen vill jag ha..
en kreativ mode blogg med massa bilder. fast inte speciellt inriktat
på mode, bara lite extra kläder och tips. smycken, smink och hårsaker
kommer också dyka upp. självklart kommer jag fortsätta skriva om min
vardag, men lägga lite extra tid på outfits och med mera..
eller vill jag ha bloggen..
ungefär som den ser ut idag. fast med lite extra allt. mer vardag, mode/skönhet,
foto, fotboll &allt annat som intresserar både er&mig. har ni förslag så komentera
eller nått. men ni måste inte. jag får se, till&med att skolan börjar så ska bloggen
vara helt klar

yep, så ser läget ut. men nu ska vi nog se på film, eller ja, om en stund.
så vi hörs readers.
ciao.


Kommentarer
Postat av: anna

Du har med snygg header om man ska vara ärlig :)

2010-08-08 @ 00:48:37
URL: http://annamariahelen.blogg.se/
Postat av: Siri

Tack så mycket :)

2010-08-08 @ 00:58:23
URL: http://diabetikernsirisliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0