♥ sommaren är borta

kom nyss på hur mörkt d har blivit på bara en vecka. inte
lika roligt. & liksom, det har regnat i typ fyra dagar. suger
hårt. så vad hände med sommaren? men, d stoppar oss inte
från fäst, aight? ;] nu gör jag inte så mkt, har snackat med
alexandra ikväll, så d blir nog till att träffa henne på torsdag,
&amanda träffar jag på onsdag. hah, jag sitter och skrattar åt
en ganska oseriös videoblogg. haha, jag orkar inte lägga upp den
ikv, men kanske någon annan dag. om en timma ska jag se någon
beckfilm har jag bestämt. gulligt. men nu, orkar jag inte blogga 
mer, utan vi hörs imorn, då ska jag upp rätt tidigt och dra ut å jogga
med fanny. lovely! men vi hörs senare readers. 
♥ två fingrar för fred. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0