dålig uppdatering!

förlåt! men efter jag & olivia hade fotat så drog jag till fanny och vi stack till träningen
tillsammans med melissa. träningen gick jättebra tills en grej sabbade allt. men jag sket
i det och fortsatte träna! magnusson och min minna var där. riktigt roligt att träffa dom
om jag ska vara helt ärlig! sen hämtade mamma mig och vi åkte direkt till farmor och
farfar. det var skojigt och träffa dom faktisk! just nu har jag nyss duschat, så nu sitter
jag framför tvn och hade tänkt se en beckfilm och bara mysa.. men nej, för nu ska vissa
se på wallander istället. alltså, wallander är typ inte enns bra? beck är så mycket bättre!
jag kan ju inte änns se det på datorn för min bror är inte hemma än och han måste fixa
ett program så jag kan se på film. igår funkade ju inte något av dom tre program jag laddade
ner.. en aning käftigt som sagt! men nu blir det väl till och se på denna jävla tråkiga film.
för mina instuderingsfrågor till no & svenska provet är i plugget.. tur det! jag hatar skolan
endån så det gör inte mig så mycket. proven, dom får gå som dom går. hörs om en stund!
snart är det nyår, ja tack! fanny blir mitt sällskap som jag nog redan skrivit! men en sak..
vad ska man ha på sig? om det är snö och kallt liksom? aså shiiiiit..
love är den jag avslutar varje inlägg med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0