en rätt lång dag utan uppdatering

hey readers.
det har varit en lång dag idag. först skola hela dagen, sen stan med blinera och fanny
för att kolla efter julklappar! hittade en.. en liten julklapp.. rätt allmänt segt då! men det
får bli till att handla fler på fredag och söndag! sen efter stan skulle jag hem till alexandra
men jag hängde med fanny istället. hon åt och sen drog vi till mig! vi pluggade till provet
imorgon, vilket inte gick speciellt bra! det får gå som det går, omprov elr inte! skiter
fullständigt i sagor och astronomi endån. sen fixade jag mat till mig, och sen var fanny
här tills för typ tio minuter sen! snart ska jag fixa lite grejer, blogga på bbrunetter! sen
ska jag ut med pappa och hunden, så då ska jag nog fota lite om det inte är för kallt!
hade tänkt och skriva lite vad jag önskar mig i julklapp också! även det är roligt att läsa
tror jag? men vi hörs om en stund bloggisar! pussss så länge.
love är den jag avslutar varje inlägg med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0