en sak som ni bör veta

hemligheter avslöjasss
jag har extremt lätt till att börja gråta..
till filmer, låtar och på grund av händelser! men därimot så gråter jag aldrig när jag
får ont. alla vet att om lisa gråter, då har hon skadat sig ordentligt! för jag lipar aldrig
när det gäller fotboll elr sport. dock är jag rätt känslig när det gäller filmer och sånt
som jag nyss skrev. grät senast i torsdags åt låten längesen med petter. asså det är
ju inte bara åt låten man börjar lipa utan det kan vara texten.. japp! nu ska vi se allt
för min syster. jag får se om jag kan hålla tårarna! uppdaterar om jag klarar det eller
inte! så länge får ni ha det så bra gullisar! seya om någon timma!
love är den jag avslutar varje inlägg med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0