en seg dag

hallå! det har varit en riktigt seg dag idag ska alla veta. mitt huvud har dånat
hela dagen och min sena ankomst har ökat med kanske tjugo minuter.. för lela
och jag drog in till stan på håltimman då. sen var det tänkt att vi inte skulle
gå tillbaks till skolan. men självklart så är det massa grejer som måste bli klart.
ah elr det sa blinera ialf. sen var det inte så och då blir man ju en aning sur!
nu är jag hemma, tog sällskap med lelisen som egentligen skulle med mig hem
men var tvungen att ta bussen hem. saknar redan tönten ! jaja, detta blir ett
långt och dåligt inlägg utan bild så det kommer väl ett nytt om några sekunder
antar jag! ha det bra så hörs vi om en stund.
jag är på dåligt humör vilket såklart leder till dåliga inlägg. själen är följande..
det är kallt ute, jag är hungrig och trött, plus att jag har extrem huvudvärk..
säger sig självt tycker jag nog allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0