följt dom hem

glömde länka mimmys blogg, www.fashionbymimmy.blogg.se ! en garanterat läsvärd
blogg enligt mig! jag har ju inte alls mycket tid för att läsa någons blogg bortsätt från
min egna nu för tiden. men när jag har tiden och så kollar jag alltid mimmys blogg för
hon har sjukt fina outfits ju! så ja. nu har jag precis kommit in för jag följde lela till
bussen. olivis kunde inte sova här heller för hon har match imorgon, som jag inte kan
vara med på eftersom jag har stäckt min ljumske och ont i knät.. lela hade också lite
hinder åså men imorn kommer girlsen hit igen! och då blir det massa update.
speciellt på www.bbrunetter.blogg.se! vi hörs om en stund, men först
lite härliga bilder från gårdagen i romarhallen!
det var jättemycket folk och hur roligt som helst. har nog aldrig förstört lika många videos
på grund av att jag gapskrattade under hela klippet! tack till min morbror och hans fru som
fixade dessa underbara platser längst upp på balkongen, det var underbart!

PUASS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0