GOD JUL

ska platta håret och klä på mig, plus packa ner alla paket! sen sticker vi mot syster
för att fira jul. ska bli riktigt mysigt. ska dessutom testa isaks wii som han fick idag!
aaah vad roligt ! spelade det första gången någonsin förra veckan med klas & macki.
haha seppe. men tillbaks till julafton. vad ska ni göra idag? well, hoppas inte ni sitter
och läser min blogg ialf. utan ha en riktigt bra dag med många paket istället! vi hörs,
imorgon, om jag orkar då såklart. ska ta lite bilder som jag kanske lägger upp här på
bloggen då. puss och kram på er, ha en riktigt jävla god jul!
love är den jag avslutar varje inlägg med

Kommentarer
Postat av: naila:*

sötnos, skulle du kunna ändra länkningssaken så att det kommer till min nya blogg ist ? alltså naiilastylez? ;*



Skulle varit snällt hihi, loveu !

2010-12-25 @ 16:19:18
URL: http://naiilastylez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0