godmorgon bloggen!

jag och olivia vaknade vid kanske tjugo i ett? sen gick vi upp och åt frukost och lite
sånt. det blev ingen film för jag höll på att ladda ner massa filmprogram i hundra år
som sen inte enns funkade.. jag var en aning lack igår faktisk..! men vi somnade väl
runt två! nu ska vi göra oss iordning och sen gå ut och fota lite! så vi måste stick nu rätt
snart för vid halv fyra är det träning och jag ska hem till fanny innan. så vi hörs när vi
kommer in igen! skönt att sova men lite to bad att man sov bort halva dagen! men jag
gillar ju att sova och är världens nattmänniska så ja.. men som sagt, uppdaterar när vi
har varit ute, så vi hörs senare readers! ingen bild.. ni får bilder senare!
love är den jag avslutar varje inlägg med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0