godmorgon kära läsare !

hey elr godmorgon!
sovit gott? jag sov sådär, somnade vid halv ett igår.. dock en liten
sovmorgon tills åtta. jag har precis duschat så jag ska käka frukost
och sen fixa mig. förlåt att jag inte bloggade efter begravningen men
det var riktigt jobbigt ett tag där. så jag kom hem och tog det lugnt &
satte på en film. sen vid halv sex hämtade vi natta så stack vi till träning.
den gick rätt bra helt ärligt. men, idag är det ju som sagt skola, börjar
halv tio.. uch! men jag ska blogga när jag kommer hem! vet inte vad
som händer idag faktisk! men blogga ska jag göra, aight ?
hörs sen, puss!


den sjunde december.. ett år sedan exat.. changes? ohja!
fyfan vad man förändras på bara ett år. mellan förra dec
har jag hunnit vara platinblondin & blivit brunett..! hah,
PUSS på er nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0