längtar.

jag längtar sjukt mkt till typ nyår, nästnästa vecka, den femte
januari och den fjortonde januari. då händer bara roliga grejer!
den 22/12 ska jag på julfäst. riktigt mysigt ska det bli! med bara
mina tjejor ♥ sen nyår blir det fanny! kanske kommer en viss saknad
skitunge till kalmar också, men vi får se hur det blir med den
saken. sen den femte januari blir det barometern cup! det ska bli
riktig jävla skojit. fast sen tänker man ju på att ***** *** *****
efter barometern och då blir man lite depp igen. med elr utan dig
ska jag klara det endån ialf! sen den fjortonde januari drar jag
till malmö i tre dagar för en giganisk släktfest, shopping och allmän
avkoppling. att bara åka tillbaks till mitt paradis betyder extremt
mkt för mig! tänkte bjuda på lite festbilder från året som gått. men
det får bli i ett annat inlägg! detta blir långt nog! hörs aldedes snart.
kyss sålänge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0