hemma en sväng !

hey.
började vid åtta idag. sen hade vi svenska och sen inställd franska. så under
franskan gick jag och frågade camilla, min mattelärare om jag fick vara med
under matte ett. så nu när alla i min grupp har matte förutom klas lina & wilma
så har vi istället håltimma. jag valde att gå hem under det eftersom jag ligger
rätt bra till just nu. så sen har jag bara en no-redovisning med hasan och isak
kvar på dagen. för idrotten skiter jag i på grund av extremt ont i huvud mage och
knät.. blir ingen träning heller idag! det blir fanny istället. men ja, har inte så
mycket mer att säga. vi hörs senare folk!
PUSSS !

bild från vårt fönster i korridoren i skolan.
söttttt elr vadå ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0