hey..

har fixat en header till er! elr ja, det är ju min blogg men det är som sagt
ni som läser. utorrent CPAR sig med stort C så det jag skulle se på film gick
inte så bra.. jävla helvete också! aja, får väl gå och lägga mig istället.. hur
eller hur ska ni snart få er header och allt. evelina ska lägga in det men sen
loggade hon ut så det var väl något. föressten så ska jag träffa henne på
torsdag, om jag har saknat henne! men nu ska jag sticka, vi hörs senare folk!
bloggar nog om en stund! ha det så bra sålänge! hörs sen..

PUSSS



oj vilka minnen.. niels lidholms cup! där träffade jag så många underbara människor.
linus är en av dom! och kolla hur brun och snygg man var då?
melissa | emma | fanny | jag
saaaaaaaaaaaaaaaaaaknnaaaaaaaaaaaaaaaaar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0