heyy.

nu ska jag skärpa mig! ska blogga lite varje dag, ialf fram tills jul!
jag börjar nu. idag vaknade jag runt tolv. natta sov här inatt och gick
vid halvtolv kanske? hon väckte mig men självklart är man duktig och
somnar om. sen då vaknade jag som sagt runt tolv. sen kollade jag klart
eclipse som vi laddade hem igår men aldrig såg klart. sen vid två typ,
fixade jag mig och sen kom melissa. vi stack till mediamarkt och kollade
på olle älskling och sen sean banan! ah gud jag är kär i sean banan asså!
så jävla go. har lite bilder faktisk..! men dom lägger jag upp sen, har ju
bild på tillexempel olle & mig! najs. men här kommer en söt bild sålänge


olle din sexiga jävel..!

Kommentarer
Postat av: mmelissavuong ♥

åååh, klockan är efter 12 och jag kan inte sova :(

faaaan! sitter och deppar över att jag inte fick någon jävla bild på mig och daniel!

hur kunde jag glömma de? bara för jag va så glad!

cpcpcp!!! ååååååh, kommer inte alls va på humör imon!! :@

2010-12-06 @ 00:17:22
URL: http://mmelissavuong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0