ingen bloggpause längre..!

på grund av bloggpausen har jag blivit jättesugen på att blogga!
hah! just nu sitter jag och snackar med typ idioter från göteborg!
arabjohan och hans kompisar..? haha men det blir så tråk att det
blir roligt! tänkte berätta lite om min helg bara. så jag socialar mig
med töntarna. i fredags då så slutade jag vid tio! hade massa inställda
lektioner på grund av att lärare är sjuka och så vidare. vår normala
handledare har tillexempel blivit jättesjuk på grund av att hon är gravid.
tycker synd om henne, så vi har nytt schema å allt.. men ialf! då gick
lela och jag hem å satt och chillade vid datorn. vi drog ut lite och fotade
men annars tog vi det bara lugnt! sen stack jag till pappa en sväng. när
jag kom hem åt jag kinesmat och stack sen till fanny. sov hos henne då!
sen då lördag, vaknade vi vid åtta, och gick upp å kollade på kim possible.
jättekul! sen stack vi till träningen. gutt och träna på morgonen! sen gick
jag hem och fixade mig. drog sedan till jobbet! jobbar ju på tm på lördagar!
sen kom natta och mötte mig, sen drog vi in på maxi och köpte godis!
självklart skrattade vi sönder oss där inne & flummade i kassan, jag menar
kolla, rätt typiskt av oss att lägga pengarna på kassan..? hah!

men ialf.. söndag (idag) har jag redan berättat om ju? så det orkar jag inte ta igen!
nu ska jag fortsätta lyssna på min härliga musik, just nu dunkar jag let it rock med
kevin rudolf! härlig låt! men vi hörs om en stund readers!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0