inne och ute helt enkelt





HISSSSSAR

pirate bay..
jag saknar dom otroligt! trots att jag har laddat ner två-tre filmer
sen straffet så vågar jag inte det mer. har ju hört en del från min
bror.. asså det var ju inte så att dom skadade människor..? dom
gjorde ju bara en god gärning?

systemkamera
önskar mig en sådan i julklapp! blir extremt bra bilder och dom
är så goa att fota med! jag vill ju ha en.. men det kostar ju jävligt
mycket också.. abå!

U2
visst, dom är rätt gammla men jag tror inte att dom har något bäst
före datum..? nej, trodde väl det! lyssnade mycket på dom innan..
sen blev det mindre och mindre men nu sedan kanske tre månader
tillbaks har jag börjat digga U2! har bestämt att jag ska se dom innan
jag dör.. eller kanske jag borde säga innan dom dör..? ;-)

brunett..!
ett solklart älska! jag är numera besatt av mitt hår. om ni inte tror mig
är det bara att fråga blinera elr helt enkelt alla i min omgivning! brunt hår
ser så jävla mycket freshare ut!

DEN 14 JANUARI
kommer berätta med tiden vad som händer då.. kan ge ett litet tips..
vi drar till .. ?

HISSSSSAR

snö..
ye right, ibland är det mysigt att ha.. men jag är rätt trött på skiten
redan! första veckan var det kul att slänga sig i snön, mula och kasta
snöboll. men med tiden blir det bara jobbigare och jobbigare! när man
går ut förstörs håret för att det snöar, det är kallt!

kissie
jag var inne på hennes blogg senast igår tror jag! asså den är så
jävla äcklig. jag har så jävla svårt att förstå hur äcklet kan ha så sjukt
många läsare..? en fråga man aldrig kommer få svar på

huvudvärk
jag har rätt så ofta ont i huvudet! speciellt i skolan med tanke på att
jag sitter brevid calle blomqvist.. yes det säger ju sig själv!

så extremt jävla mörkt?
det är sjukt mörkt ute nu när det blir kallare.. det är lite läskigt faktisk!


Kommentarer
Postat av: systerrr

hahaha din jävla blondiiin !! du svek mig !



2010-12-08 @ 11:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0