ja, jo, jaa..

vet inte vad jag ska säga om det, vila i frid är allt! du var en härlig människa faktisk!
kan bara inte hjälpa att jag fäller en tår för dig, och alla dina nära! hoppas du har det
bra nu, i himlen! för alla kommer ju till himlen..
hej bloggen! är på lite bättre humör än jag var nyss. skrev raden över sen gick jag ut
och tog en bild på vår ballkong.. shit att det är snö där eller vadå ? nu ska jag strax dra
till tvn och spela typ bingo på pappas lott! han tror att jag är ett turbarn, trots att jag äe
född på en torsdag..! vi får se hur det blir med det! ska vara uppe rätt länge till så ni
behöver inte oroa er, ska uppdatera! här kommer bild på vår balkong..? något gick snett
där va.. tror det ja.
love är den jag avslutar varje inlägg med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0