like 'n leave

HISSSSSSAR

www.facebook.com
jag kommer ihåg den tiden då bilddagboken var allt! nu är det helt
ute ur mitt liv och tillhör min förflutna fjortisperiod! idag är man ingenting
utan facebook! tack vare den sidan har jag koll på alla, kan hålla kontakt
med de som bor i andra städer..!

kolla på film
får aldrig nog av filmer! ikväll ska jag och olivia ha en liten filmkväll med
bröderna karlsson, beck levande begravd, the last song och någon mer!
det är ju sjukt chill att bara kunna sätta på en film när man känner för det,
för jag tröttnar helt enkelt aldrig på att se film! myyyys

stå för vad du tycker
så kan jag lova att du kommer få dubbelt med respekt jämfört med vad du
har idag. jag hissar alla tjejer där ute som vågar stå för vad dom tycker! för
killar ska inte bestämma över er! jag låter iallafall aldrig en kille ha kontroll
över mig..!

skor!
har blivit galen i skor! en aning läskigt men jag gillar verkligen att kolla
skor! lela och jag gick till stan iförrgår och kollade skor, plus att vi stack
till mode igår för att också kolla skor!

DISSSSSSSAR

damir åkte ut på grund av emelie
snackar om paradise hotell men det vet väl alla som kollar på det! shit jag
älskade damir från första dagen han kom in i paradiset! snygg snubbe! dess-
utom verkar han så jävla go ju! ye, a shame on emelie!
-.-
i will keep this one for my ..

vädret..!
just nu har det varit kanske en och en halv meter snö totalt! sen blir det
plusgrader och börjar regna.. vad är det om liksom..? ucha!

min hemstad..
är redan trött på den. och endån har jag bara bott här i snart fjorton
år. jag vill flytta till malmö! jaaa tack.

LOVE.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0