mysig kväll med girlsen!

hey sötnosar!
jag sitter här och flummar sönder med mina tjejer olivia och blinera. hah vi har sjukt roligt ! tar
massa roliga kort med webben & lelas systemkamera. extremt roligt! ska bjuda på lite bilder
om en stund. senare tänkte jag också berätta om igår! jag var ju på en konsert med typ shirly
clamp, sanna nielsen, sonia alden, björn källman och värsta gulliga killen från färöarna.. asså hans
röst! oh herre gud vad han var bra! hans röst typ dödade mig och min kusin sofie! man fick fan
rysningar! jag har inte fått någon julstämning alls i år men julstämning fick man verkligen efter
den konserten! så det var jävligt kul. var inte berädd på att det skulle bli så bra! bilder ska ni få
men det får bli senare ikväll. back to real life nu. vi sitter här och gosar och snackar om lite allt
möjligt.. killar bland annat! föressten vad tycks om nya headern? jättesnygg tycker jag! elr jag har
ju gjort den men mimmy la in den och satte dit min snygga temafärg som jag snodde från mellis
blogg! så tack gumman! men här är lite söta bilder på ossss !
PUSSSSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0