ny kategori - om mig..! ♥

hemligheter avslöjasss
jag älskar och är besatt av taylor lautner!
han är min absoluta största kändiscruch! jag är helt besatt av honom! det vet väl ni som
har läst min blogg sen början. hade till och med en kategori som hette "taylor lautner" innan.
jag saknar den lite grann! jag har ju en hel mapp men taylor saker! jag gillar allt med taylor
och vet extremt mycket om honom också! mitt favoritplagg är väl som ni vet ett linne som det
står " i ♥ taylor på " & jag ska även göra ytterligare ett linne på slöjden! rooligt! jag har alltså
en allvarlig sjukdom som heter lautnerlover. en relativt okänd andledning till besatthet av
skådespelaren "taylor lautner" ;D en hemlighet..!
love är den jag avslutar varje inlägg med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0