önskelista för i år..

det jag önskar mig allra allra mest är självklart ..
alltså, en navelpiercing, näspiercing är nummer ett! sen önskar jag mig typ en ny mascara,
million lashes från lo'real paris. även en riktigt bra plattång är något! självklart finns det tonvis
med andra saker på listan också då. typ kläder och presentkort, ansiktsk proudukter och yttligare
lite smink, en snygg nessesär, ögonskugga från make up store, värmeskydd och saker till håret,
pengar, en wonderbra och björnborgtrosor här ifrån, en bikini (jag vet att det är vinter men jag
vill vara tidigt ute iår) fotbollsstrumor blå, fotboll med liverpools logo på, ljumskbyxor, reebook
street skor, ett par snygga klackar från deichman, rengöring från dermalogicha, natt & dag cream,
bodylotion från björk&berries, illiant brunette från john frieda, mangoshower från kings&queens,
body lotion från dove viseble effect, parfymer som tillexempel:
passion - carolina gynning
heat - beyoncé
replay - replay
fantasy - britney spears
jag önskar mig sjukt mycket mer och mina önskelistor brukar vara extremt långa, ställena som
pappa och alla får köpa detta på är typ nelly, kicks & alla andra butiker du kan hitta ! kläderna
vill jag ha från gina och mq!
ha en god jul, hah! ska ut med hunden nu så vi hörs kanske senare?
love är den jag avslutar varje inlägg med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0