rubrik

hey sweets !
jag slutade för en timma sedan. sen gick jag hem såklart. just nu håller jag faktisk på att städa
mitt stökiga rum.. läskigt! det ser ut som en jävla soptipp där alltså? skönt att få det städat. sen
lovade jag mamma att sätta upp julskit och sånt! men ialf.. ska fortsätta städa sen ska jag nog
dra ut en sväng, jag får se.. det är inte så mkt bud på det eftersom det är så kallt ute! men vi hörs
om en stund hur elr hur. ska bara fixa iordning på mitt rum först som sagt. men jag måste visa
er en sak, kolla vad mina sjuka gunizar gjorde i helgen.. haha fyfan vad galet! ni måste
se ju! och föressten, observera fannys skratt !


pusssssssssssssssssssssssss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skriv en hälsning till nån du inte känner:

God jul och gott nytt år! =)

2010-12-07 @ 17:35:38
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0