så kan det gå ibland..

japp. ingen uppdatering på cirka fyra dagar. har inte haft varken tid, ork
lust elr humör för att blogga..! det är rätt mycket som pågår i mitt liv just
nu ska ni veta.. men jag ska försöka blogga oftare! jag har äntligen vågat
sätta på datorn igen ialf. men aja.. i helgen har jag jobbat, tränat och varit
på staun. även träffat lina älskling! saknade ungjävel. sen har jag inte gjort
så mycket mer. idag hade vi typ en ful äcklig dag. elevens val, men skit tråkiga
alternativ, så jag var väl på en lektion, sen stack jag till stan, där shoppade jag
lite julklappar med mami♥  imorgon ska jag nog på stan igen, för det blir ingen
skola imorgon heller. ska kanske träffa fanny, får nog allt se. ahopp, ska blogga
mer det kan jag lova er! ha det så bra,
love är den jag avslutar varje inlägg med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0