sälja lotter och MODE med emmisen

hey.
ska snart iväg med timea, vi drog hem från amanda för en halvtimma sedan. men innan
vi drar för att sälja lotter så ska vi bada min hund! han måste bli lite snygg till julen. najs!
ialf, tjejkvällen igår var bäst! det är vi girls! har saknat min amanda så mycket, och man
ser att vi har speciell humor, för vi låg ner på golvet och dog av skratt medan de andra stirrade
på oss som att vi var dumma i huvudet..! hah! seppe. sen efter lotterna så blir det sista jul-
klapparna med rumpis! oj vad den ungen är saknad! det blir även henne man spenderar nyår
med detta året! dock en rätt så chillig dag men endån party! superkul kommer det bli ialf!
men nu ska jag som sagt bada min vovve. hörs sedan! kommer kanske ta en gullig bild på yoda
när han badar! ha det bra så länge, säger bara.. periperi! extra stark


mitt ljus, mitt liv, mitt billigaste reaköp, min vackraste vän, ja, mitt allt!

love är den jag avslutar varje inlägg med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0