sammanfattning om min vecka..!

ni har väl märkt att jag inte har bloggat.. jag har haft fullt upp så jag har tyvärr inte
haft tid för er. har liksom varit mycket julklappar, fix och sådant! jag kan ju samman-
fatta veckan om ni vill veta vad jag har varit så upptagen med.
lördag: jobb som vanligt, senare på kvällen träffade jag lina, vi gick lite på stan
och flummade loss sådär som bara hon och jag kan! sen drog vi till henne och ja,
gjorde inte så mycket, typ snackade och var ute å mulade varandra! ♥syster
söndag: åh vad fan gjorde jag då..? jag tror jag var med någon då, kan tyvärr inte
komma ihåg vem bara..? jag är ju som jag är.. kommer ialf ihåg att jag såg en sjukt
bra film, någon thriller var det!
måndag: gick till skolan och fyllde i trivselankät, helt flummigt och oseriöst var det..
hah CP! sen skulle vi ha elevens val i två dagar, med tre olika elevensval. på måndagen
då efter ankäten, så gick jag till tekniken och byggde pastahus med lönnbro! myspys.
sen sket jag i den andra och stack till stan där jag träffade min mamma och typ handlade
lite julklappar..!
tisdag: tog en rejäl sovmorgon, alltså ingen skola. gick till fanny, och vi drog ut och gick,
snackade igenom allt som behövdes pratas om! mysigt men kallt! sen gick vi hem till henne
och slog in lite paket, myste i vinterkylan.. sen stack jag hem och grejade lite paket och så.
onsdag: började med att gå till skolan, äta gröt och kolla på något skit som folk kallar
avslutning. det S Ö G! men, med roligt sällskap gör man alltid dåligt till bra. sen efter det så
stack jag, melissa fia & natta. vi hade lite girltalk och sen drog vi in till stan för julklappar!
hittade masssor! sedan träffade vi elihn och vi gick till lite olika ställen. blandannat så fixade
de paket till varandra så ett tag gick jag med natta, sen gick jag med elihn och omogna som
vi är gick vi omkring och pratade skånska.. haha vi är seppe. sen drog jag hem efter några
timmar på stan, och då stod julgranen här. det var bara att klä den. fint blev det ialf! kommer
nog aldrig bli för gammal för det! sen fixade jag mig, och då kom fanny och hämtade mig
och vi stack ut till mode för att köpa henne en kjol. sen drog vi direkt till amanda för en liten
tjejfest! det var galet kul, typ lilla julafton! bra start på lovet! men nu blir detta för långt,
ska blogga mer och kortare strax!
love är den jag avslutar varje inlägg med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0