snart är det jul då

heyy igen.
har ni tänkt på att det bara är typ två veckor kvar tills julafton. jag har knappast
köpt en enda julklapp..? oh yes, lycka till med det lisa lilla! men jag har ialf jul-
pyntat mitt rum ^^ haha sjukt gulligt ju! nehe, ville bara påminna er läsare om
julen, vad händer hos er? själv ska jag fira hos min syster med släkten. även min
saknade kusin lina kommer med sin familj. mycket mysigt! så det blir nog en riktigt
rolig jul iår. naiv som jag är så är det julklapparna jag gillar mest med julafton..
jo visst finns barnet kvar i mig. men nu ska jag sticka ut och hjälpa till med maten.
vi hörs om en stund, right?
mina gulliga julsaker i hemmet. sött va? huset är en lykta
som jag btw precis tände. det lyser genom fönstrena å allt!
jättegulligt. ha det gutt så hörs vi om en stund!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Abby

fin blogg :)

2010-12-07 @ 20:48:12
URL: http://abbyowuzoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0