snart sova..!

hej igen bloggisar.
filmen är slut och den är riktigt bra! just nu funderar jag på att sova.
men jag ska ju inte till skolan imorn.. ska på begravning med natta..
gumman :/ update just nu är ialf att jag sitter och fryser ihjäl tillsammans
med min gosiga new york hoodie! kollar även på greveholm! ah jag
älskar den serien. har haft härliga minnen med den serien. det är elihn
och min favorit serie ialf? problem det det, så bara dra! hah nej men ärligt!
ska ut och fixa mig en kopp te, ska även försöka få in en hiss & diss!


melitta: spindlar.. jag som hatar spindlar!
lillan: spindlar är faktisk nyttiga djur, dom
håller flugorna borta!

så ett filmtips är helt klart
mysteriet på greveholm!

kyssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0