FÖRLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅT!

men öh, jag blev frisk typ förförra tisdagen. hihi (a)
jag har helt enkelt inte haft tid för bloggen,
dessutom trodde jag att jag skrev "jag bloggar i höst igen", men nähe..
fööööööööööööööööööööööörlåååååååååååååt!
men jag ska inte blogga mer i sommar, för då följer ni bara en blogg
som inte updaterar. men därimot, så kommer jag att börja igen
den tjugonde augusti. ska se till att få en fresh blogg tills dess.
med ny header, nya kategorier, och en maaassa bilder!
ni ska få följa mig på heltid, och jag ska se till att skaffa fler läsare.
fler läsare = roligare att blogga.
men det bara blir så att man inte bloggar på sommaren, för just nu är
jag uptagen med att leva mitt liv. yes, men vi hörs ppl!
ha det bäst, så ses vi återigen den 20/7. om cirka en månad, lite mindre.
sakna mig inte för mkt..
puuuuuuuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0