heiii, mitt ute i ingenstans

hello,
dagen har gått ganska snabbt. jag vaknade vid nio, ovanligt tidigt för att vara jag. men som sagt så kom vi till öland mycket senare än vad vi trodde.. vid halv elva åkte vi, och vi var framme lite över elva. då packade jag upp alla saker och sen ringde min coola brorsa. han har bra saker å säga, min brur!  yes, sen sov jag tills nio som sagt! idag kom min kusin emmie, som är tjugo år och inte har kommit ur sin fjoritsperiod än.. hihi(a) hon är för gullig, och det bästa med henne just nu är att hon precis tagit körkort, lovely!
jag älskar henne, för vi är så lika! vi stack in till lilla staun och kollade läget. påvägen dit lyssnade vi på dunkmusik på högsta volym! redigt nice! när vi kom hem för ett tag sen så gjode vi inte så mkt. jag har snackat med fanny och amanda, båda två är lika efterlängtade! men det visade sig att mitt mobila bredband var snabbare den här gången, så jag ska nog slänga in en hiss/diss innan emmie ska få kolla sin facebook! men vi hörs om en stund, kyss!
btw, jag skulle bara testa att skriva inlägget ända bort, men nästa gång blire som vanligt igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0