JAG ÄR TILLBAKS!

men jag ska alldedes strax dra igen..
jag ska till oeland och köpingsvik i två
veckor. jag vill bort från verkligheter just
nu. jag är galet kär, i en kille från norrköping.
han är snygg, sexton och snällast i världen.
jag tror jag är kär i han ialf, men skitsamma.
jag saknar linus, adam och sead jättemkt!
och han då..
men bilderna kommer någon dag
när jag har tid/ork. annars har dt nog varit världens
bästa cup någonsin. jag saknar den så mkt att det
gör ont.
den glädjen jag hade när vi kramades, är
borta, nu finns bara smärtan som påminner mig
om att du inte är här kvar..
som linus säger;
tiden läker såren, men tiden är för långsam..
mkt bra sagt av linus!
jag saknar A så det gör ont. det värsta är att jag
förmodligen inte kommer träffa han något mer..
men han var så fin!
men jag måste börja packa igen, ska ju vara på öland
i två veckor.,
menjag ska blogga, men inte lika mkt eftersom mobilt
bredband är rättså segt..
men vi hörs hörrni, förmodligen ikväll, om jag pallar!
sen imorn börjar jag ju jobba åså, så det blir väldigt
dålig updatering!
pusshej!

bild i repris på elihn och mig för ett tag sedan. bara för att jag ääälskar
bilden. finast är hon!
kyass


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0