like 'n leav

HISS;

. ödmjuka, snälla killar, som är snygga
tänk en helt fantastisk personlighet, och dessutom
en drömkille lookalike! yes, kan inte bli mkt bättre

. fotbollscuper
man träffar mycket nytt folk, man lär sig om fotboll,
och man får spendera tid med dom man älskar mest!

. sommarens musik
stor fet hiss! på låtar som; fanta&rosé, alor on dance,
beautiful monster, we dont speak american, alla härliga remixer
och min låt.. if we ever meet again! ;(

. finalen i vm
om det blir som jag vill och har förutspått, så blir det spanien-holland!
det är en match som ingen jävel får missa!

. norrköping
stället där killarna respekterar oss tjejer. dom slåss inte, och det är ont
om elaka ord. jag träffade flera underbaringar, med helt fantastiska personligheter,
och det bästa är.. att alla var snygga!
sen är norrköping ett helt jävla awsome place, jag längtar dit! det är rätt stort där
också, så det är där jag hör hemma!

DISS;

. saknad
det är den värsta känslan som finns. speciellt när man saknar någon som
verkligen betyder mycket.. sen hatar jag att sakna folk. jag vill ju vara med
dom jag älskar hela tiden!

. gråta fast du inte vill..
behöver jag skriva något om det?

. reklam
när man kollar på värsta skitbra filmen, och så händer det något spännande, så
äre reklam! det är ju inte lite reklam heller, utan typ sju-åtta gånger per film?!
skaaaab för reklamen, speciellt tvfyras reklam .-

. kär på sommaren
det är då man ska vara fri! det är dessutom nt speciellt kul att inte kunna spana eller
någonting, eftersom man bara har den där killen i tankarna.. aj det gör ont!

. att fanny och amanda inte är här..
dom saknar jag mest just nu, självklart saknar jag mina girls så jävla mkt, men just
fanny och amanda, mina "bästisar" liksom! nästa vecka träffar jag mina älsklingar!
fannie kommer kanske i helgen, och amanda ser jag nästa tisdag!
and soon me&mandis will go to böda sand, it will be great.. if i'm my self then..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0