struts och get

hejsan igen,
fråga inte om rubriken, jag är cp haha!
ska jag lägga in en like or leav till er? jag vet inte..
okej då, men först tar vi låtarna. jag vet inte, med
gaga finns det oerhört många låtar att välja på, och
nästan alla hennes låtar har med sig minnen. nu vet
jag vilka jag ska ta..
dance in the dark - en bra låt som jag fortfarande smått
lyssnar på. min kompis lyssnade på den ett tag och hon
visade mig den. den visade sig vara jättebra!

papparazzi - den låten plågar mig. jag har inga bra minnen
från den låten.. den påminnermig speciellt mkt om han,
den där 95an som krossade mig och mitt liv...




yepp, men nu drar jag och min röv till ica. vi ses om en stund så
får ni like or leav, och en sista updatering från er blondie på
fyra dagar.
puuuss till er sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0