amanda är här♥

heeeeeej.
amanda är här nu. jag fick precis två paket
av henne. ett blått nagellack och ett halsband!
thänks babe. nu ska jag snart ut och äta med
min familj. sen ikväll får jag resten av paketen!
roligt roligt. imorn vet jag inte vad som händer,
förmodligen ut och mysa någonstans på staun med
girlsen! lovely. men, en så länge har jag haft världens
bästa födelsedag någonsin! den har varit super. speciellt
eftersom vi tjejer i ifk vann med 6-0 mot mönsterrås!
lindbergfanny gjorde tre, gunnarssonfanny gjorde ett
och mandis gjorde två! awsome jobbat tjejer. jag älskar
er. ska även slänga upp bild på mina och amandas naglar
när dom är klara.
puss till er

haha, alla tjejer sjöng för mig, och jag fick en pressent..
ALLAS VATTENFLASKOR ÖVER HELA MIG .- nä men jag älskar er.
sen tar vi alltid bild efter varje vinst, och när alla hade tagit kommer
pappa "ni får ställa er igen, jag hann inte" haha, han är för go!
menmen, fråga inte vad fanny och jag gör, för jag drog tag i hennes
ben så båda ramlade, älskar dig snuttan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0