amanda cp roswall är här

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!
-.-
amandis är här, haha amandus.. haha.
amandas ex typ heter amandus
så dom hette amanda och amandus haha!
fast det var längesen.. men endån HAHA!
jag skrattar ihjäl mig..
om dom var gifta, så står det på deras dörr
"roswall, amanda och amandus"
haha så jävla fult aså..
hah. men, träningen var jobbig eftersom dt är
typ 29 grader ute. hjälp! nu ska vi hem till haha
amandis, alltså amanda. hihi (a) jag ska sova där.
sen imorn ska vi till getterö, and that will be fun!
på kvällen sen, ska jag bara packa och så, för
på torsdag äre dags för cupen, finely! jag har längtat.
men, jag updaterar när jag är hemma hos babe. eller
cpt som man också kan kalla henne.
pusshej,
en sista sak, en två tre, ge mig fanta å rosé!
haha så go!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0