amanda roswall♥

min bästa vän, ♥
hur underbar är inte du,
vi kan vara så jävla oseriösa som ingen annan
männska kan vara, men samtidigt finns du alltid
när jag behöver dig. och du vet att jag alltid
finns för dig gullan! du är verkligen vad man kan
kalla syster. my sistar from another mother,
hur många gånger har du inte hjälpt mig när
killar beteer sig som jävla idioter? tack för att
du finns, min bästa, bästa, bästa vän.
varför jag skriver detta just nu, är för att vi
har varit bästa vänner i exat ett år, fast vi kännt
varandra sen ettan.
tre ord är allt jag kan säga för att du ska förstå;
jag älskar dig!



fortfarande är min dator cp, och jag vetifan varför
bilderna måste förstoras hela tiden?
ialf, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0