äntligen, en avslutningsklänning

hellu på er,
kom nyss hem, har varit och shoppat
en sväng. jag har hittat en klänning nu,
som är galet snygg. nu vet jag vad jag
ska ha på mig på torsdag. men ni får inte
se för ens på onsdag, höhö :) ska gå ut med
min hund nu, och förmodligen träffa lina
en sväng, hon kom också hem igår, fast
hon har varit i new york. kul att träffa henne
en stund med. annars är kvällen to do list,
typ att lägga in bilder från datorn (rensa kameran)
och att ladda den, packa och ringa felajsia.
blir nog kanske till att gå bort å träffa melissa
och fanny en stund. we will se. men ska sticka
ut en sväng nu, men jag får inte tag på lina :/
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0