at amandas place

hejsan,
jag är hos amanda nu, vi har precis kommit in.
vi har varit ute och studsat och snackat lite. nu
tänkte vi kolla på eftersnack/förlängningen av
matchen som vi har missat, eftersom ville har kollat
på film haha. gullet! men, någon som vet hur det
gick? jag är så jävla tänd på christiarno ronaldo &
min fernando torres. exat, torres är min kille, jag älskar
han! well, imorn blir ju en nice dag. morgonen kommer dess-
utom bli awsome, först ska vi ut och cykla, sen ska vi bada
i amandas pool/jaccuzi utomhus som blev helt klar idag, sen
ska vi käka jordgubbar till frukost. sen blire vidare till getterö.
guttans. men nu ska bara mandis blogga lite snabbt, sen måste
vi springa in till tvn.
puss till alla sötnosar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0