bilder från världens bästa dag



haha, om bilderna. ser ni bilden på karusellerna? det var den vi åkte
typ tvåtusenenmiljonfemhundra gånger. haha. bilden med pirayan,
har bara en sak att säga om det djuret, åh fyfan, fyfan vad äckligt!
jag såg först bara den lilla, och tänkte "åh så stor" sen såg jag den stora,
och skrek som en jävla idiot, så alla i hela terrariumet vrålstirrade på mig.
haha (a). sen, när vi var hos getterna, så tyckte inte de om mig så mkt,
de typ hoppade på mig när jag inte gav dem mat. sen kunde man bara
mata de stora getterna, eftersom de små sprang iväg. på kolmåden var
det tvärt om, jag kan lägga upp en bild på mig och en bäbisget från kolmåden
någon dag.

btw, om flamingos, de är så jävla coola. de är rosa liksom, hur awsome är
inte det? ;o

loveis till er


Kommentarer
Postat av: mandis:)

lisa, dela med dig av din fina söthet,

älskar dig <3

2010-06-14 @ 19:02:01
URL: http://amandaroswall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0